2.17.2012

新娘接住黎 XD

龍年真係好年啦, 今年知道好多朋友同事係今年結婚
今日第2個部門有位同事走黎我度搵我, 我開初以為佢要去開會, 但有d時間黎搵我hea下傾下計
點知突然拎出喜餅卡 恭喜晒喎, 林Judy.
仲千叮萬囑話唔洗回禮, 你真係太客氣啦
咁我都要表示下心意, 於是乎整張結婚賀卡比你, 當係我小小心意, 希望你鍾意啦~
<=For the Newlywed
我個人認為你著得起A Line裙, 因為你又高又elegant, 所以以整條A Line婚紗裙為主題
個人想條裙更加真實同立體, 手畫左條裙様, 然後用薄紗圍一圍條裙, 増加層次.
圍條裙仔真係整左好耐呀, 要動用到熱溶槍黏實層薄紗
用白紗絲帶整左朵玫瑰花, 做腰間既襯托, 然後用embrossing power同flourish印做出grand & girlish既效果
你收到時以為我買既添, right?
似乎我都有d功架呀, 哈哈哈
係度祝你新婚快樂, 白頭到老, 永結同心
嗱, 我等你拎d相返黎比我睇架 :)


沒有留言:

張貼留言