2.17.2012

楊 *Shela生辰

係梁Angel既大日子既同一日, 係我好朋友楊Shela既生日
似乎2月17日係一個好日子黎呀.

啦b話我年年都有送禮物比佢, 今年叫我唔好破費喎.
哈哈, 點會破費呢, 我又唔係買名牌袋比你呀, 所以唔叫破費呀
我由於工作忙既關係, 無咩事間做下手作, 逛下街咁
於是乎趕係一晚做晒所有野就係幾wok架
我為買啦b份禮物, 由油麻地去尖沙咀逛到油麻地再去返灣仔, 遊左個大運呀
點知要買既禮物佢無貨喎 (好彩佢無貨咋, 唔係就買左佢有既野啦)
後尾諗住放棄咩都唔買之際, 比我見到佢, solar light tower.
個様係巴黎鐵塔, 但會發光同要自己砌囉, 我唔記得影相呀

同埋整左張咭比佢
<=La let's party
其實係內有......佢最愛既野囉!
<=You're the STAR in paradise
封面中間果支生日蠟蠋既火點解係星星, 就係因為咁啦~
啦b收到時好開心架, 我就係enjoy人地收到我為佢地整既card時既開心反應啦.
啦b大開張生日咭時, 見到係巴黎鐵塔, 即刻同佢揮手喎
而家佢既揮手區可以留返係屋企日日揮手啦 :)


沒有留言:

張貼留言