2.14.2012

Happy Heart's Day

各位, 情人節快樂~
有情人既, 記得今日一定要重色輕友, 仲未搵岩情人既, 今日都仲有各方好友.
所以你地都係full of love.

係今日咁有氣氛底下, 我整左4張情人節咭
送比我bf, 同我既同事兼朋友.

Valentine Card #1
<=Forever LOVE and HUG

呢張係送比我bf, 因為佢好鍾愛刺蝟, 所以我用左Penny Black - every which way 既印仔, 自製既balloon印, My Mind's Eye - Love Me pattern paper &amp; HeroArt - Blush folded card整既.

 



Valentine Card #2
<=wherever you are...my heart always with you

呢張係整比我朋友, for farewell &amp; valentine, 無論你身在何處, 我既心都會與你一起
一張simple card, 用左background印, 絲帶, 同label with eyelets整左呢張咭

Valentine Card #3
<=Eiffel Tower

呢張咭以vintage效果做主題, 因為巴黎鐵塔係浪漫之選嘛
今次都係第一次整vintage效果, 整得靚就有feel, 整唔靚好易以為係污糟左咁
所以我事前都係張雞皮紙度試色先, 以防出黎既效果會核突
點知outcome極度理想同靚呀~
今次整vintage係大成功


Valentine Card#4
<=Hug and Kiss (idea from HeroArts)

呢張既idea係HeroArts度學既, 我自己覺得好靚, 所以咪跟下風囉

Valentine Card #5
<=Throughout my heart

呢張我用左sawing技巧黎整個心心, 所以個focus點係個心心度, 呢張咭既靈感來自Calvin Klein window display.

 

沒有留言:

張貼留言