2.17.2012

梁Angel大日子*

今日係我朋友 - 梁Angel既大日子, 恭喜晒你呀~
為左賀佢結婚, 我特地為佢整左個Welcome Board, 其實整就唔耐啦, 係搵我想要既材料比較花時間, 
例如, 我要樹枝, 熱溶槍, 頭紗, 珍珠等等
好在我之前趁d pattern paper做緊promote時買左, 我平時買開6x6", 竟然果次買左12x12",而我又鍾意d grand既feel
真係岩用啦
新娘子仲成鬼日話比返錢我, 叫我記住拎單咁話喎..
都話明係心意, 邊會同佢計錢丫, 話晒都識左成8年既朋友, 無計架

<=Angel & Jeff Welcome Board

除此之外, 我仲幫佢整左5支勁多花既簽名筆, for佢用黎decorate佢reception位之剩, 仲可以比賓客簽名.
一舉兩得

<=黄玫瑰花簽名筆

我當晚仲做MC添, 不過無乜度稿, 所以好多句應講又唔記得講, 無諗住講既又講左囉....
不過總算係無講錯野就ok啦, 多謝Karence不停咁安慰我, 話Angel要既係簡單
Thank you Karence, 好彩有你幫手咋. 

梁Angel, 你從今起正式叫許太啦~!!

 

沒有留言:

張貼留言