3.05.2012

珍珍生日

好早既時候, 黃Janice已經約定大家一齊賀佢30生辰, 
但可惜我好早時知道我要OT, 
大家可能會問, 星期日都OT? 係呀, 無錯, 係要OT
因為今年有d人事變動, 我被徵召為Proof-reading Team,哈哈, 就咁
我就係2月尾開始左Proof-reading 既生涯

即然唔能夠出席好友既生日派對, 咁就預早整定佢既生日賀卡啦
因為無乜生日既印仔, 於是乎買左幸福家庭系列既生日印仔返屋企
遲d我先post我d敗家收穫比大家睇丫

<=It's time to CELEBRATE

我呢用左Marie個頭黎將佢扮成小仙子, 呢個Marie頭係我好幾年前扭蛋扭返黎架
果個系列仲有Peter Pan, 史廸仔添

我為左比驚喜佢, 仲預岩時間寄比黃Janice, 諗住係佢生日前收到我張卡會好開心啦.
點知..........過埋佢生日都唔見佢facebook有post, 又唔見佢what's app喎, 
我就開始擔心, 會唔會寄失, 又或者會唔會寄錯地址, 又或者比人見我張卡靚得滯偷左
最後我都係打電話探下佢口風.
原來佢一個禮拜都唔開信箱一次架.
My superise doesn't work!!
唉.......

佢仲睇得起我, 以為我自己畫d公仔添, 
如果我咁有天份係畫畫, 我就以經出左書, 好似馬仔咁啦


沒有留言:

張貼留言